Otto älskade Strangers in the night, Jag älskade Otto

Jag brukade sjunga den för honom i våra speciella moments.
Han smekte min kind med sin och blev salig.
Jag sjunger inte alls lika bra som Frank Sinatra, men han tyckte det!
Jag sjöng annat också, men Strangers in the night var hans låt.
Jag sjöng den för honom  också när han var döende.
Grötigt, orden vägrade komma.
Nästan viskande lyckades jag pressa fram sången en sista gång för honom.

Han blev nästan på dagen 15 År
Han var svart och vit med skär nos.

Kommentera

