Liten valp blir stor och vacker!!

Lilla Siri har växt och är stor nu nästan fullvuxen och mycket vacker!

Stor och stor förresten!
Italiensk Vinthund blir inte större än runt 36-37cm och där är hon inte än!

Då jag vårstädade och röjde ur lite i skåp och garderober, fann jag denna hundjacka som jag sytt för länge sedan..

Trodde att jag hade slängt den, då den inte har passat på någon av hundarna.
Jag tog galet mått och den blev för liten…
Sneglade på Siri.
Hon är så liten och späd..tänk om..

Jackan är praktisk, sidknäppt, lätt att ta på och varm och go.
Jovisst den passade. Den sitter som en smäck.
Äntligen kom den till användning!🙂

Kommentera

