Vad gör vi nu lille du?

Vi är här och Kim Larsen är här i Töreboda.
Trodde att det kanske kan kosta runt 180 kr/person eller så
att lyssna på Kim Larsen.

Väl här ser vi detta, 700 kr för oss båda!
Det är främst 2 låtar jag vill höra.
THIS IS MY LIFE och HVÀ GÖR VI NU LILLE DU.
Kommer han ens att sjunga de låtarna?
Nääee.. 700 kr går vi inte med på, det är för dyrt!

Det blev till att spatsera runt det väl inhägnade området.
Leta efter ett ställe där man kunde lyssna gratis!

Det var noga avgränsat, ingenting kunde man se. Knappt höra heller.
Men så strax innan 21.00 då Kim Larsen skulle framträda, hittade vi en plats precis bakom en scen. Troligtvis den där han skulle framträda.
Helt klädd med svart plast givetvis, så att man inte skulle kunna se något gratis.
Det stod turnébussar där och på en av dom stod det KJUKKEN.
Det är Kim Larsens band.

Vad som har hänt med GASOLIN hans gamla band vet jag inte.
Nära bussen stod en man, han verkade cool. Han var väldigt lik Kim Larsen.
Hej sa han till Sofie och mig.
Hej!

En stund senare fick vi höra This is my life, this is my time…
Jag gjorde en inspelning med min mobil, men den blev inte riktigt 100.
Länkar till ett tidigare inlägg där jag lagt in låten från Youtube.
Inte säkert att den funkar längre, men titta på den rysliga bilden HUGA och begrunda vårt klimat!
OBS. de små lysande prickarna till höger i bild.
Det är Kalle och Nisse.

Här nedan är länken!
Inte Kim Larsen, men nästan.

One response to “Vad gör vi nu lille du?

  1. Marie-Louise "Ebbas matte"

    Brrr.. men häftig bild jag gillar den klockren midvinter!
    Det går att höra this is my life den är fin. Men skulle jag ge 350 för
    att höra 2 låtar? Aldrig!!
    Kul att ni fick se honom och lyssna gratis🙂

Kommentera

