Vildvuxen lövkoja liknande entré..

Man blir glad när man kommer hem och entrén prunkar, känns nästan som att gå in i en lövkoja! Vi gillar den lite vildvuxna känslan  låter det växa hej vilt och tar hand om det sedan på hösten.

Klart att allting prunkar och frodas så mycket som det regnar denna sommar.
Men jag tycker ändå att det har varit väldigt bra väder. Mycket sol mellan regnskurarna och lagom temperatur oftast kring +20.
Det är skönt i solen om det inte är så varmt i luften. Kvalmig, klibbig, fuktig hetta är det värsta jag vet! Jag tycker inte om att vara svettig och ha fuktiga kläder.

Katterna tar tillvara alla chanser att sola.
Katter är bra, det räcker med att se dom njuta så vill man själv!

Afghanen trivs i skuggan och Siri i solen. Men när det finns ett oxben att kivas om spelar det ingen roll om det är sol eller skugga.

Det känns fint att vara hemma sådana här dagar!🙂

5 responses to “Vildvuxen lövkoja liknande entré..

  1. ni ser ut att bo så himla mysigt!
    jag blir så nyfiken på hur du ser ut också, vill ju liksom få ett ansikte bakom det du skriver!🙂

  2. Om jag hade en så fin entré skulle jag nypa mig i armen!

  3. jo, det är förstås!
    älskar din blogg iallafall, du skriver väldigt humoristiskt och tilltalande.

Kommentera

