Siames på resa med husbil….

SAM_7131

SAM_7130

Inte dumt alls, här på Kattvägen i Skummeslöv!
Konstigt bara att det är en massa hundar som badar här? Trots att detta är katternas  väg! Jag tycks vara den enda katten här!

Sol, sand och värme, det gillar jag!

SAM_7126

SAM_7147Resan hit kunde varit bekvämare, men det finns en lösning på det!

SAM_7150Jag behöver bara gapa (jama) lite och klaga !

Så får jag komma ut och ligga under täcket i sovalkoven istället!😀

3 responses to “Siames på resa med husbil….

  1. Men kompis – en ROSA bur??? Tacka för att du vill ut!
    FÅR din matte förresten kalla dig för ”katt”? Här satte vi stopp för det efter att matte berättat hur många som sa ”Jaha… Ja de är ju inte riktigt som andra katter!” när matte berättade att hon har (konstig ordvändning där – vem ”har” vem egentligen??) siames.
    Du kan tipsa din matte att det blir MYCKET av just siames hos oss senare idag! JAG har nämligen födelsedag! STOR sådan! Frukostens julskinka är uppäten, annars kunde jag ju bjuda… Kanske… Eller kanske inte…
    Kollegiala hälsningar
    Simon
    (och Petrus vill visst hälsa också. Ok då…)

    • Det är matte, hon tror att ALLA gillar rosa för att hon gör det!
      Rosa är OK för mig (det är värre för husse!!😀 )
      Julskinka är bland det bästa jag vet, du hade säkert bjudit!
      Vi Siameser glufsar väl aldrig i oss allt på tallriken!!?

  2. Matten här. Lite svårt att få ett ord med där ovan…
    Vill bara tillägga att du är oerhört tjusig och stilig och fin när du ligger där med tassarna i kors!
    PUSS på dig!

Kommentera

