Vi har inte bajsat på stranden!

SAM_7134Italiensk vinthund vaktar så att ingen av de lösa hundarna kommer och tar hennes kompis, siameskatten Bruno!

En Border collie och en stor Grand Danois valp sprang lös här.
Då blev jag lite orolig och raggen reste sig, men då morrar jag bara,
så kommer Sofie! Ingen törs mucka med en Afghanhund!!

Egentligen ska vi hållas kopplade här på hundbadstranden.
Det är för att vi inte ska bajsa säger matte.

SAM_7138Men vi har inte bajsat på stranden Sofie kissade bara!

SAM_0647Husse vill inte att jag springer fritt på stranden, han tror att jag kommer att leta fram gamla fiskkadaver och tugga i mig.

Men matte vet att jag bara vill sniffa!

SAM_3262Så matte lät mig springa fritt på stranden och det var skönt!

SAM_0678Badar i havet det gör inte jag, inte ens om matte försöker leda mig i koppel.

Havet är alldeles för salt och kallt.

Sedan åkte vi vidare!

SAM_7151Jag är helst i min bilbur då vi rullar.

Annars vill jag helst ligga under täcket i sovalkoven.

Kommentera

