I gryningen visslar och gnisslar valpen..

SAM_1015Afghan hunden blir väckt mitt i natten!

När alla sover som bäst ligger någon och visslar.
Det är valpen som tycker att nu är bra tid att gå ut och kissa och bajsa!
Ett genomträngande vissel och gnissel tränger fram genom sömnen och väcker
dom som sover i valpens närhet.

SAM_1014Afghanhunden Sofie är en sjusovare och vill inte stiga upp i ottan!

SAM_0991GÄÄSP..Tazy valpen är uppe mitt i natten

SAM_0996Man kan ju försöka umgås lite..

Nähää…Det var sega figurer jag har omkring mig, Här försöker man vara trevlig
men får bara gäspningar till svar…
SAM_0997

SAM_1004

Matte blir iallafall alltid lika glad då jag säger till att jag behöver gå ut!
Kanske att jag kan tugga på tuggben medans hon tar på sig skor och jacka över
nattlinnet, det är ju inte så bråttom egentligen….

SAM_1003

SAM_1012När det ljusnar är lilla Tazy valpen trött

SAM_1011Liksom de som hon väckte mitt i natten…
SAM_1010Visst är valpar söta..

Kommentera

